-
Jak znaleźć North Star Metric dla produktu – notatki z webinaru #EN199
Praktyczny przewodnik po North Star Metrics oparty na doświadczeniach ekspertów z Amplitude i FullStory
-
Jak zostać lepszym facylitatorem online – eksperckie rady od Molood Ceccarelli #EN198
Molood Ceccarelli dzieli się sprawdzonymi metodami na przekształcenie nudnych spotkań online w angażujące warsztaty
-
Kultura organizacyjna w startupie nie jest „miękką” sprawą – to twardy fundament sukcesu #EN197
Dlaczego kultura organizacyjna to nie „miękka” sprawa, ale twardy fundament sukcesu każdego startupu – notatki z warsztatów
-
Value Proposition – jak stworzyć produkt, który ludzie rzeczywiście kupią #EN196
Harvard framework budowania value proposition: od segmentacji przez „4 U’s” do ewaluacji gain/pain ratio.
-
Projektowanie modelu biznesowego skoncentrowanego na kliencie #EN195
Dlaczego model biznesowy może być ważniejszy niż przełomowa technologia? Sekrety budowania biznesu skoncentrowanego na kliencie.
-
Solo founder sprzedał startup za 80M dolarów w 6 miesięcy – historia Base44 #EN194
Solo founder sprzedał startup za 80M dolarów w 6 miesięcy bez finansowania. Historia Base44 i Maora Shlomo.
-
ChatGPT jako osobisty coach komunikacji: sprawdzone techniki od 20-letniego weterana SaaS #EN193
Hiten Shah pokazuje jak ChatGPT może stać się Twoim osobistym coachem komunikacji i asystentem sprzedaży
-
Product Discovery według Atlassian: Od chaosu do 18,000 zadowolonych klientów #EN192
Tenge Cousson z Atlassian dzieli się sprawdzonym procesem product discovery, który pomógł skalować od 0 do 18,000 zadowolonych klientów