-
Jak kierownik ds. designu w Hex zarządza zespołem? Notatki z rozmowy z Adamem Storr #EN229
Jak kierownik ds. designu w Hex zarządza zespołem? Praktyczne metody Adama Storr: od title cards w Figmie po „smak Hex” w spotkaniach 1:1.
-
Jak Zapier buduje kulturę uczenia się w zespołach inżynierskich #EN228
Jak Zapier przez 4 lata zbudował kulturę uczenia się i wysokiej wydajności zespołów inżynierskich – notatki z rozmowy z VP Engineering
-
AI prototyping dla zespołów – od eksperymentów do profesjonalnych przepływów pracy #EN227
Jak wdrożyć prototypowanie AI w zespole? Colin Matthews tłumaczy, jak przejść od chaosu do ustrukturyzowanej pracy
-
Poznaj Master Prompt Method – metodę na przekształcenie AI w system operacyjny biznesu i osiągnięcie 2-3x wzrostu rocznego poprzez instalowanie wiedzy.
-
Jak radzić sobie z niepewnością w pracy – 3 techniki od głównego inżyniera z Amazon #EN225
Ethan Evans z Amazon pokazuje 3 sprawdzone techniki przekształcania niepewności w jasny plan działania – inwersja, pytania, klarowność
-
Test wszystkich popularnych narzędzi AI – oto te, które naprawdę warto używać #EN224
Które narzędzia AI rzeczywiście warto używać? Szczera ocena najpopularniejszych platform – od Claude Code po kontrowersje o 50k/mies.
-
Steve Yegge o rewolucji AI w programowaniu: dlaczego będzie więcej, a nie mniej miejsc pracy #EN223
Steve Yegge o rewolucji AI: dlaczego będzie więcej miejsc pracy, co to vibe coding i dlaczego 2026 to end game dla nieprzygotowanych
-
Od ikon do aplikacji mobilnych – jak prototypowanie w kodzie zmienia pracę projektanta #EN222
Gavin Nelson o tym, jak prototypowanie w kodzie rewolucjonizuje pracę projektantów aplikacji mobilnych
-
Design systems: jak designer i developer mogą budować razem #EN221
Jak projektanci i deweloperzy mogą efektywnie współpracować? Kluczem jest zrozumienie, że tarcie jest naturalne, a obejścia systemu to cenna mapa drogowa.