[Wideo]Dlaczego nie warto pytać o opinie użytkowników?

Kilka miesięcy temu natrafiłem na prezentację, która porusza problem, o którym nie często się mówi – czyli o tym jak właściwie zadawać pytania i dlaczego pytania o opinie nie są zbyt wiarygodnym źródłem informacji.

W prezentacji „Flying Cars, UX Research, Attitude and Behavior” Tomer Sharon opowiada o tym kim jest UX Reasercher, jaka jest różnica pomiędzy pytaniami o zachowania i pytaniami o opinie, pokazuję jak zadawać pytania i poprawnie na ich podstawie wyciągać wnioski.

Dla kogo jest ta prezentacja:

  • Dla osób, które nigdy nie prowadziły badań lub chciałyby dowiedzieć się jak lepiej wyciągać wnioski z zadawanych pytań.
  • Dla Startupowców jest to prezentacja obowiązkowa 🙂

Jeśli jesteś doświadczonym badaczem to ta prezentacja nie wniesie nic nowego oprócz tego, ze opowiada o kilku ciekawych przypadkach i odświeży Twoją wiedzę:)

Link do prezentacji:
Flying Cars, UX Research, Attitude and Behavior


Opublikowano

w

,

przez

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *